bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش
bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش

10نکته در مورد خدمات پس از فروش

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر خدمات پس از فروش به درستی صورت پذیرد ، جلب رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. از راههای دیگر در راستای رضایتمندی مشتریان علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش ، ارتباط با مشتریان جهت اطلاع از وضعیت رضایت یا عدم رضایت آنها می باشد. این مسائل برای مفهوم و درک خدمات پس از فروش چیست شاید به نظر کوچک برسد ولی با توجه کردن به آن و استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش میتوان نتایج ارزشمندی را کسب نمود و به فروش بیشتر دست یافت ، این امر ما را در سودآوری بیشتر یاری می کند.

مدیریت خدمات پس از فروش

مدیریت اموری است که شرکت ها پس از فروش کالا برای بدست آوردن رضایت مشتریان و کمک به آنها برای گرفتن بیشترین ارزش از محصولات شرکت یا خدماتی که انجام می دهند. با تعریف خدمات پس از فروش در می یابید که این خدمات ارائه شده نه تنها تضمینی برای مداومت بخشیدن به تولید کنندگان می باشند ، بلکه از عوامل تاثیرگذار در رقابت بازار جهانی به حساب می آیند. خدمات پس از فروش به انگلیسی معادل عبارت after-sales service می باشد. خدمات ارائه شده می توانند یکی از موارد زیر باشند :

  • حمل و نقل
  • نصب و راه اندازی
  • تعمیر و نگهداری
  • تهیه و توزیع قطعات
  • مستندسازی
  • آموزش
  • تضمین

 

    10نکته خدمات پس از فروش به مشتریان که نمی دانید

  1. پشتیبانی
  2. پیگیری خرید مشتری
  3. برطرف کردن نیازهای آنها
  4. دقت و توجه به نگرانی یا ناراحتی آنها و رفع آن
  5. دادن پاسخ های درست و حساب شده
  6. به یاد بودن مشتریان و اهمیت دادن به رضایتشان
  7. اعلام کردن حراجی یا تخفیف های آینده برای احترام گذاشتن به مشتریان
  8. گوش دادن به پیشنهادات در راستای اعتقاد مشتریان
  9. اطمینان دادن از کیفیت محصول
  10. در دسترس بودن تا آخر در کنار مشتری

 

مدیریت خدمات

در سیستم خدمات پس از فروش ، تعریف خدمات به هرگونه فعالیتی باز می گردد که از طرفی به طرف دیگری ارائه می شود ، مالکیتی در کار نیست و الزاما بصورت نامحسوس است.

یک خدمت دربرگیرنده فعالیت های کم و بیش و معمولا به صورت خدمات مشتریان و در تعاملات بین مشتریان و کارکنان بخش خدمات و کالاها یا سیستم های ارائه دهنده خدمات صورت می پذیرد و راه حلی برای مشکلات مشتریان بیان می شود.

بازاریابی خدمات

با توجه به اهمیت نقش فروش خدمات به شیوه ای برای سازمانها ارزشمند شده است که با رقابت موجود در بازار خدمات پس از فروش به دنبال حفظ مشتریان خود باشند. یکی از این فاکتور خدمات که شرکت برای متمایز شدن خود از سایرین شرکت ها میتواند انجام دهد ارائه خدمات با برترین کیفیت به مشتریان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.