-
فعالیتهای واحد خدمات پس از فروش
یکشنبه 1 مرداد 1396 16:10
فعالیتهای واحد خدمات پس از فروش را می توان بشرح زیر تقسیم بندی نمود: الف- ارائه سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی ب- ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش پ- ارائه سرویس , نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات ت- ارتباط با مشتری و پیگیری شکایات ابراز شده از جانب مشتری ث- دریافت و...
-
آموزش ۱۰ گام ساده برای راه اندازی کسب و کار میلیاردی در یک سال
سهشنبه 20 تیر 1396 11:47
در این نوشتار با ۱۰ گام ساده ولی ضروری برای راه اندازی کسب و کار میلیاردی یا بهتر است بگویم ۱۰ میلیارد تومانی از زبان شخصی آشنا خواهید شد که دو کسب و کار میلیاردی را یکی با همسرش و دیگری را دوست اش راه اندازی کرد و در سال اول درآمد آن ها را به ۱۰ میلیارد تومان رساند . ایجاد و راه اندازی کسب و کار میلیاردی آسان نیست....
-
۱۰ گام تا راه اندازی یک کسب و کار کوچک زودبازده
شنبه 3 تیر 1396 13:04
تصمیم گرفتن برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک زودبازده میتواند یکی از هیجانانگیزترین تصمیماتی باشد که در طول زندگیتان گرفتهاید. ولی در این راه باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید. در اینجا ۱۰ گام برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک زودبازده ارائه شدهاست که به گامهای اصلی راه اندازی یک کسب و کار کوچک زودبازده نگاهی...
-
3 راز فروش موفق از(برایان تریسی)
سهشنبه 23 خرداد 1396 15:11
یکی از مهمترین اکتشافات قرن بیستم در حوزه عملکرد انسان این بود که کارکنان برتر در هر حوزه، از جمله فروش، فقط کمی بهتر از همردههای خود در موارد کلیدی هستند. این تفاوت کوچک در عملکرد «حاشیه برد» نامیده میشود. افراد برتر در هر حوزهای حاشیه برد خود در آن حوزهها را گسترش دادهاند و در نتیجه به عملکرد فوقالعاده و...
-
استراتژی خدمات مشتریان شرکت شما چیست؟
چهارشنبه 10 خرداد 1396 15:29
مدیریت ارتباط با مشتری اکثر شرکت های موفق و صاحب نام دنیا روزی که ایده آل آینده خود را ترسیم می کردند فرسنگ ها با آن فاصله داشتند. آن ها وضعیت فعلیشان را صادقانه بررسی کرده و بدون توجه به محدودیت های موجود، هدف و ایده ال خود را مشخص و سپس برای رسیدن به آن با بهره گیری بهینه از منابع ، مسیر و نقشه ی راه را طراحی کردند....
-
فعالیتهای واحد خدمات پس از فروش
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 11:16
فعالیتهای واحد خدمات پس از فروش را می توان بشرح زیر تقسیم بندی نمود: الف- ارائه سرویس به مشتری در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی ب- ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش پ- ارائه سرویس , نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات ت- ارتباط با مشتری و پیگیری شکایات ابراز شده از جانب مشتری ث- دریافت و...
-
به غول ترسناک فروش تلفنی مسلط شوید
دوشنبه 16 اسفند 1395 13:09
هیچکس از فروش تلفنی خوشش نمیآید. احتمالا فروشندگان حرفهای کمترین علاقه را به این بخش از کارشان دارند؛ اما فروش تلفنی هم یکی از مهمترین فرآیندهای فروش و تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی و بستن قرارداد است. اگر بهطور مداوم درفروش تلفنی به بنبست بخورید و پاسخ منفی بشنوید، احتمالا کمی ترس یا بهتر بگویم، عدم...
-
10 توصیه برای تصمیم گیری بیعیب و نقص
چهارشنبه 22 دی 1395 13:47
تصمیمات باکیفیت و سریع بهرهوری سازمان را بالا میبرند. مدیرعاملان علاوه بر اینکه خودشان تصمیمات مناسبی میگیرند باید توانایی تصمیمگیری تیمشان را نیز پرورش دهند، به تصمیماتی که استراتژی سازمانی را تقویت میکنند سرعت بخشند، و خود و تیشمان را برای گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشتساز آماده کنند. در اینجا به 10 مرحله که...
-
10نکته در مورد خدمات پس از فروش
شنبه 20 آذر 1395 14:13
امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر خدمات پس از فروش به درستی صورت پذیرد ، جلب رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. از راههای دیگر در راستای رضایتمندی مشتریان علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش ، ارتباط با مشتریان جهت اطلاع از وضعیت رضایت یا عدم رضایت آنها می باشد. این مسائل برای مفهوم و درک خدمات پس...
-
هفت ویژگی فروشنگان برتر
دوشنبه 10 آبان 1395 15:35
مطالب این مقاله از آموزشهای حرفهای برایان تریسی گرفته شده است. کیفیت تفکر تعیینکننده کیفیت زندگی است. ۸۰ درصد موفقیت در فروش به نگرش و ۲۰ درصد به استعداد بستگی دارد. عزتنفس پایین دلیل اصلی شکست در فروش است. برای افزایش عزتنفس و غلبه بر ترس از طرد شدن، چند گام مثبت برای بهبود تصویر ذهنیتان از خود بردارید. خود را...
-
بازاریابی اینترنتی
دوشنبه 10 آبان 1395 15:32
این روزها اینترنت، پیامک، فکس و ایمیل به ابزارهای اصلی کسبوکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شدهاند. اما هنوز هم تلفن پراستفادهترین ابزار بازاریابی است. بسیاری از مشتریان در شهرهای کوچک هنوز هم وقتی به خرید چیزی فکر میکنند، به دفترچههای تلفنشان مراجعه و با فروشگاه موردنظر تماس میگیرند. پس پی بردن به اهمیت تلفن بسیار...
-
8 روش برای فروش و خدمات پس از آن
شنبه 1 آبان 1395 12:54
گرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله ی متفاوتند، ولی در حقیقت دو روی یک سکه اند. مهارت هایی که شما برای ارائه خدمات دهی عالی از آنها استفاده میکنید، تفاوت زیادی ندارد با مهارتهایی که برای فروش لازم دارید. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 13489 مدیر سبز: گرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله ی متفاوتند، ولی در...
-
چهار روش برای افزایش سریع فروش
شنبه 1 آبان 1395 12:53
اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید، بنابراین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روشهای مناسب برای افزایش فروش استفاده کنید. بعضی از این روشها بلافاصله فروش را افزایش میدهند. حال به چهار روش اشاره میکنیم. ۱. چیزی با ارزش به مشتریان بدهید که برای شما هزینه زیادی نداشته باشد شما میتوانید...
-
نرم افزار حسابداری
سهشنبه 13 مهر 1395 16:29
حسابداری پیک موتوری منطق ۷۸۰/۰۰۰ ریال توضیحات محصول مناسب برای پیک های موتوری. امکان گزارش گیری از مسیر پر درآمد. تعیین سود و زیان موسسه. محاسبه خودکار سهم راننده و موسسه به طور خودکار با امکان تسویه با راننده و… امکان اتصال به دستگاه کالرآیدی و آوردن اطلاعات مشترک در فاکتور جهت خرید محصول ازسایت بیژن 24 دیدین...
-
[ بدون عنوان ]
یکشنبه 11 مهر 1395 12:37
بخش پایه: 1. حسابداری و انبارداری بکار رفته در این سیستم، نسخه حسابداری و انبارداری شرکتی می باشد. 2. امکان ارائه خدمات نصب، تعمیر و فروش توسط نمایندگی ها، سرویس کاران، فروشندگان و ... 3. امکان تشکیل پرونده برای مشتریان در کمترین زمان ممکن با وارد کردن کمترین اطلاعات 4. امکان نگهداری کلیه سوابق و مشخصات مشتریان، سرویس...
-
بازاریابی اینترنتی
دوشنبه 5 مهر 1395 12:54
این مقاله نگاهی به بازاریابی اینترنتی و خلاصهی روشهای انجام بازاریابی اینترنتی را بررسی مینمایی بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و...
-
پنج راه موفق برای بازاریابی
یکشنبه 4 مهر 1395 14:55
پنج فن موفق بازاریابی به شما کمک می کند که بتوانید فروش خود را افزایش دهید این فنون کاربرد ساده ای دارد و در ایجاد هر کسب و کاری موثر است . 1-همیشه نوآوری داشته باشید هرزمان که چیزجدیدی در کسب و کار خود ابداع می¬کنید در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کارساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه...
-
bijan24
یکشنبه 4 مهر 1395 14:23
تحلیل نیازهای کسب و کار، مشاوره ی خرید و ارایه ی راهکارهای نرم افزاری در تخصص ماست. در این مرکز می توانید امکانات متفاوت را مشاهده کنید و پس از مقایسه با آگاهی انتخاب کنید