bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش
bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار حسابداری

حسابداری پیک موتوری منطق

mantegh270x350


۷۸۰/۰۰۰ ریال

توضیحات محصول

مناسب برای پیک های موتوری.

امکان گزارش گیری از مسیر پر درآمد.

تعیین سود و زیان موسسه.

محاسبه خودکار سهم راننده و موسسه به طور خودکار با امکان تسویه با راننده و…

امکان اتصال به دستگاه کالرآیدی و آوردن اطلاعات مشترک در فاکتور

جهت  خرید محصول ازسایت بیژن 24 دیدین بفرمایید.



نرم افزار حسابداری فروشگاهی منطق

mantegh270x350

۲,۳۸۰,۰۰۰ ریال

فروشگاهی ویژه


دارای تمام امکانات ویرایش فروشگاهی جامع.

مناسب برای کسب و کارهای بزرگ.

ذخیره تصویر پرسنل و کالاها.

ثبت کرایه حمل در فاکتور خرید و سرشکن نمودن مبلغ آن بر روی قیمت تمام شده کالا.

امکان تعریف مدیریت گروه کاربران و مشاهده سابقه ورود و خروج کاربران.

تعریف نوع برای فاکتور فروش با امکان گزارش گیری.

امکان دریافت و پرداخت به صورت تجمیعی از طرف حساب ها.

چاپ بارکد به صورت تکی و چندتایی

جهت  خرید محصول ازسایت بیژن 24 دیدین بفرمایید.



نرم افزار حسابداری فروشگاهی منطق

mantegh270x350

۷۸۰,۰۰۰ ریال

توضیحات محصول

مناسب برای کسب و کارهای  کوچک
مشاهده موجودی انبار، صندوق و بانک
ثبت فاکتورهای خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش، فروش خدمات
ثبت و هشدار دقیق چک های دریافتی و پرداختی. ذخیره تمام مراحل مربوط به چک ها برای پیگیری مجدد
ثبت اسناد حسابداری و دفاتر مالی به صورت کاملا خودکار
مشاهده, ویرایش و حذف اسناد حسابداری با امکان ثبت تغییرات به صورت خودکار
امکان گرفتن فایل پشتیبان از داده های نرم افزار با امکان بازیابی
ثبت سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار
ارسال فایل خروجی دارایی (گزارش فصلی)
امکان کار با دستگاه بارکد خوان
امکان اتصال به فیش پرینتر
تعریف صندوق های متعدد
ایجاد کاربر با امکان تعریف سطح دسترسی بسیار دقیق
امکان رایت پشتیبانی نرم افزار منطق بر روی سی دی

جهت  خرید محصول ازسایت بیژن 24 دیدین بفرمایید.



نرم افزار حسابداری فروشگاهی منطق

mantegh270x350


۴۸۰,۰۰۰ ریال

توضیحات محصول

مناسب برای کسب و کارهای  کوچک.

مشاهده موجودی انبار, صندوق و بانک.

ثبت فاکتورهای خرید, فروش, برگشت از خرید و فروش, فروش خدمات.

ثبت و هشدار دقیق چک های دریافتی و پرداختی. ذخیره تمام مراحل مربوط به چک ها برای پیگیری مجدد.

ثبت اسناد حسابداری و دفاتر مالی به صورت کاملا خودکار.

مشاهده, ویرایش و حذف اسناد حسابداری با امکان ثبت تغییرات به صورت خودکار.

امکان گرفتن فایل پشتیبان از داده های نرم افزار با امکان بازیابی.

ثبت سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار.

جهت  خرید محصول ازسایت بیژن 24 دیدین بفرمایید.



بخش پایه:
1. حسابداری و انبارداری بکار رفته در این سیستم، نسخه حسابداری و انبارداری شرکتی می باشد.
2. امکان ارائه خدمات نصب، تعمیر و فروش توسط نمایندگی ها، سرویس کاران، فروشندگان و  ...
3. امکان تشکیل پرونده برای مشتریان در کمترین زمان ممکن با وارد کردن کمترین اطلاعات
4. امکان نگهداری کلیه سوابق و مشخصات مشتریان، سرویس ها و محصولات (گارانتی، ...) از لحظهء اولین تماس مشتری
5. امکان گروه بندی محصولات.
6. هوشمندی و حساسیت سیستم در حفظ مالکیت مشتری بر روی لوازم خانگی
7. هوشمندی سیستم نسبت به کالا ها و محصولات با شماره سریال تکراری در سرویس های نصب و تعمیر
8. هوشمندی سیستم نسبت به مشتریان با مشخصات تکراری و یا مشابه
9. امکان جستجوی بسیار سریع و دقیق بر روی کلیه اطلاعات سیستم با دریافت جزئی ترین اطلاعات از مشتری
10. امکان ایجاد مشتریان متعدد، سرویس های متعدد و استفاده از کلیهء قابلیتهای سیستم بصورت همزمان با قابلیت حرکت بر روی بخشهای مختلف بدون نیاز به بستن و یا خروج از یک بخش
11. امکان ایجاد سرویس نصب و یا تعمیر برای مشتری از طرق مختلف بصورت سریع و با کمترین حرکت بر روی بخشها
12. بازیابی و استفادهء اتوماتیک و هوشمند از سوابق مشتری و محصولات حین ایجاد سرویس جدید جهت تسریع در امور
13. قابلیت ایجاد محصول حین ایجاد سرویس های نصب و تعمیر
14. قابلیت ایجاد ایراد حین ایجاد سرویس تعمیر
15. کاربری فوق العاده آسان و سریع جهت ایجاد مشتری و سرویس ها با وارد کردن کمترین اطلاعات
16. ارائهء لیست انتظار برای مشتریان و سرویس ها جهت تسریع در امر خدمات رسانی
17. مدیریت مراجعات متعدد (توسط سرویس کاران متفاوت) و هزینه های مربوط به یک سرویس
18. ارتباط اتوماتیک سرویس ها با بخش انبار جهت برداشت قطعات مصرفی در یک سرویس
19. ارتباط اتوماتیک کلیهء بخشها مثل مشتریان، سرویس کاران، کالا ها و ... با سیستم حسابداری و انبار و فروش
20. مدیریت استفاده از تعرفه ها و خدمات از پیش تعیین شده توسط شرکت سازنده
21. ارائه و چاپ فرم سرویسهای نصب و تعمیر برای اعزام سرویس کار جهت انجام
22. ارائه و چاپ رسید و فاکتور جهت سرویس های نصب و تعمیر برای مشتریان
23. امکان پشتیبان گیری و بارگذاری فایل پشتیبان و هماهنگی فایلهای پشتیبان با نسخه های متفاوت ویندوز
24. مدیریت قوی در اعزام سرویس کار جهت تسریع و بهبود کیفیت در امر خدمات رسانی به مشتری
25. انجام کلیهء امور حسابداری و انبارداری بصورت اتوماتیک در کلیهء بخشها مثل مشتریان، تکنسین ها، پرسنل، نمایندگان، دفاتر مرکزی، سرویس ها، کالا ها و ... بدون نیاز به علم حسابداری
26. امکان الصاق انواع فایلها به تعداد نا محدود به پروندهء سرویس، مثل تصاویر، فیلم ویدئویی و ... جهت نگهداری وضعیت و موقعیت محصول حین انجام سرویس
27. امکان بایگانی سرویس ها
28. امکان تعریف و مدیریت انبارها به تعداد نامحدود
29. امکان تعریف کاربران متعدد با سطوح دسترسی و اختیارات مختلف
30. امکان انتخاب کالاها/محصولات/تکنسین ها/ در کلیه بخش ها از جمله ایجاد و ویرایش خدمات نصب و تعمیر، فاکتورها، اسناد و گزارشات از لیست بجای کنترل Combo که باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان انتخاب و کاهش چشمگیر ترافیک شبکه می شود.
31. گزارش حساب قبض غیر گارانتی در یک روز.
32. بهبود بخش مراجعات و هزینه ها که امکان ثبت عملیات گارانتی و غیر گارانتی را در بخش های مراجعات، تعرفه ها و سایر خدمات فراهم می آورد. همچنین در یک سرویس، بیش از یک تکنسین می توانند عملیات و کارهای انجام شده خود را ثبت کنند و در حساب هریک از آنها لحاظ می شود.
33. امکان حرکت بر روی گزارشات حسابداری از کلی ترین گزارشات به جزیی ترین گزارشات مانند مشاهده ریز حساب مربوط به یک طرف حساب.
34. امکان مشاهده ضمائم سند حسابداری (خدمات نصب، خدمات تعمیر، فاکتورهای انبار و عملیات چک) در گزارشات حسابداری.
35. امکان ثبت عملیات کاربران از جمله ایجاد و ویرایش خدمات نصب، تعمیر، فاکتورهای انبار و اسناد حسابداری به همراه قابلیت گزارشگیری و پیگیری عملکرد کاربر در بخش جستجوی سرویس، جستجوی فاکتور و جستجوی اسناد حسابداری
36. مدیریت بخش پرسنل دفتری
37. مدیریت بخش تکنسین ها
38. امکان بارگذاری سوابق کامل یک محصول، اعم از تاریخ پذیرش، تاریخ اتمام، عیب به اظهار مشتری، شرح گارانتی، قطعات مصرفی غیرگارانتی، قطعات گارانتی
39. امکان انتخاب از سوابق حین ایجاد خدمات
40. امکان غیرفعال کردن قابلیت استفاده از سوابق
41. بهبود عملکرد سیستم از لحاظ سرعت چشمگیر کار در شبکه، سرعت گزارشات، امنیت بالاتر داده ها.
42. امکان هشدار سیستم قبل از بایگانی کردن خدمات در صورتیکه هزینه ها و مراجعات آن ثبت نشده باشد.
43. امکان نمایش نوع تسویه فاکتورها از لحاظ نقدی و اعتباری بودن و یا چک و نقد.
44. امکان نمایش کاربر تأیید کننده فاکتورها در مشخصات فاکتور
45. افزودن موارد زیر به مشخصات کالا: شرح کالا، آدرس کالا در انبار، قیمت فروش آزاد، قیمت فروش گارانتی.
46. افزودن فیلتر های زیر به جستجوی کالا: آدرس در انبار، گروهبندی کالا (گروه اصلی، گروه کالا)
47. در جستجوی کالا، مشخصات زیر در لیست کالاها قرار دارد: آدرس در انبار، قیمت خرید، فروش آزاد، فروش گارانتی، گروه اصلی، گروه کالا
48. امکان پیگیری وضعیت فاکتورها و روند فاکتورها از نظر انبار ورودی و خروجی در بخش جستجوی فاکتورها
49. ارتقاء تکنولوژی قفل که باعث افزایش سرعت عملکرد سیستم نیز شده است.
50. بهبود سند حسابداری اتوماتیک مربوط به خدمات نصب/تعمیر.
51. اعلام لحظه ای مدت مانده گارانتی یک محصول حین ایجاد و یا ویرایش خدمات نصب/تعمیر.
52. هوشمندی سیستم نسبت به مانده گارانتی و هشدار به کاربر در صورتی که در دوره گارانتی، قطعه غیرگارانتی استفاده کند و یا برعکس.
53. نمایش تاریخ پذیرش، اعزام، اتمام، بایگانی در مشخصات خدمات.
54. قابلیت تنظیم انبار ورودی و خروجی پیش فرض برای فاکتور های انبار.
55. امکان طراحی گزارشات سیستم با استفاده از واسط کاربری بسیار آسان
56. امکان گزارش گیری از سرویس های انجام شده برای شرکت های مادر
57. امکان واریز وجه نقد فاکتور های انبار به حساب تفصیلی دلخواه (از چارت حسابداری) و یا برداشت از حساب مذکور
58. ارائه رسید ها و چاپهای متنوع در بخش سرویس ها به همراه قابلیت طراحی 
59. قابلیت پیوست نمودن ضمائم به پرونده مشتریان، پرسنل، تکنسین ها، نمایندگان، دفاتر مرکزی و سرویس ها بصورت نامحدود از نظر تعداد و فرمت فایل پیوست.
60. امکان مدیریت ضمائم پرونده ها و نمایش یا اجرای فایل پیوست و یا انتقال فایلهای پیوست انتخاب شده به پوشه دلخواه در هارد دیسک
61. قابلیت درج در لیست سیاه برای مشتریان، نمایندگان، تکنسین ها و پرسنل به همراه هوشمندی کل سیستم به این لیست.
62. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل
63. امکان گزارشگیری از عملکرد تکنسین ها
64. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل انبار
65. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل پذیرش
66. امکان گزارشگیری از عملکرد پیک
67. بهبود سیستم همیار که در ورود به بخشهای مختلف سیستم، راهنمایی های لازم را در قالب حبابهای هشدار دهنده (Bulb) در نوار وظیفه ویندوز، به کاربر ارائه می نماید.
68. ایجاد بستر افزودن وضعیتهای جدید به وضعیتهای کنونی خدمات نصب/تعمیر در لحظه.
69. عملکرد هوشمند حین صدور، ویرایش و حذف فاکتورهای فروش، خرید، مرجوعیها، ضایعات و انتقال بین انبارها بر اساس موجودی کالاها، میانگین قیمت خرید، آخرین قیمت خرید و آخرین قیمت فروش
70. امکان صدور اسناد حسابداری اتوماتیک مربوط به فاکتورها
71. انجام کلیهء عملیات چکی شامل دریافت، پرداخت، واگذاری، بحساب خواباندن، وصول، برگشت، عودت و ...
72. ارائه انواع گزارشات مدیریتی در قالبهای متفاوت بصورت لیست، نمودارهای آماری و گرافیکی و ... مثل گزارش عملکرد محصولات از نظر نصب، تعمیر و فروش، رایجترین ایرادات در محصولات، برترین محصولات از نظر نصب و یا فروش، محصولات با بیشترین ایراد و ...
73. گزارشات کامل حسابداری و انبارداری شامل مشاهدهء حسابها، گردش موجودی کالا، دفاتر حسابداری، گزارش حساب اشخاص، صورت حساب سود و زیان به صورت لحظه ای و دوره ای، لیست چکها و ...
74. امکان چاپ به همراه قابلیت طراحی قوی و منعطف توسط کاربر در کلیهء قسمتهای سیستم، از جمله فاکتور و رسید سرویس ها، فاکتور ها، اسناد حسابداری، گزارشات عملکرد و مدیریتی، گزارشات آماری و ...
75. امکان شخصی سازی کل سیستم از طریق بخش تنظیمات
76. امکان استفاده از صفحه کلید (بدون نیاز به ماوس) در کلیه قسمتهای نرم افزار
77. قابل اجرا بر روی کلیه نسخه های ویندوز
78. نصب اتوماتیک و بسیار آسانمشتریان عزیز در صورت نیاز می توانند از ماژول های تکمیلی سیستم مدیریت خدمات پس از فروش بی همتا نیز بهره مند شوند:
ماژول نمایندگی ها
:: قابلیتهای مربوط به ماژول نمایندگی ها
1. فاکتور حواله به نماینده برای قطعات گارانتی
2. برگشت حواله نماینده برای قطعات گارانتی
3. فاکتور داغی ازنماینده برای قطعات گارانتی
4. سرویس ها در زمینه قطعات گارانتی و غیرگارانتی اتوماتیک شده و کلیه قطعات مصرفی، داغی و مرجوعی در مشخصات سرویس ظاهر می شود.
5. امکان تأیید حواله های نماینده بعد از اعلام وصول از طرف نماینده.
6. بخش ارسال دستگاه ها به شهرستان (نمایندگان) به همراه گزارشگیری عملکرد واحد ارسال به شهرستان
7. مدیریت فاکتورهای حواله به نماینده و برگشت حواله نماینده، با قابلیت رزرو کردن موجودی کالا که باعث تثبیت موجودی کالا در انبارها می گردد.
8. گزارش حساب نماینده.
9. مدیریت بخش نمایندگان
10. مدیریت بخش تعمیرگاهها با قابلیت ویژه ی امکان ثبت خدمات نصب و تعمیر برای نماینده از طرف تعمیرگاه
11. امکان پیگیری حواله های ارسالی به نماینده، داغی های دریافتی از نماینده و برگشت حواله نمایندگان با قابلیت تعیین نماینده.
12. امکان ایجاد تنخواه کارت نماینده (دسته قبض) با عملکرد اتوماتیک سیستم نسبت به قبض های تکراری و انتخاب نماینده بصورت اتوماتیک بعد از وارد کردن شماره قبض و همچنین کسرکردن اتوماتیک از تنخواه نماینده بعد از ثبت خدمات نصب/تعمیر
13. امکان گزارشگیری از دسته قبض ها
14. امکان گزارشگیری از تنخواه نماینده جهت بررسی کارتهای تحویل نشده توسط نماینده
15. امکان ایجاد مشتری در زیر مجموعه نمایندگی ها، با این قابلیت که مشتریان نماینده نیز قابل گزارشگیری باشند.
16. اتصال خدمات نصب/تعمیر به نمایندگی ها، با این قابلیت، کلیه امکاناتی که سرویس مرکزی نسبت به نصب/تعمیر داشتند را نماینده نیز دارا خواهد بود. (به همراه گزارشگیری از عملکرد نمایندگان)
17. اتوماتیک شدن مناطق جغرافیایی در ایجاد خدمات نصب/تعمیر در ارتباط با نمایندگان.
18. اتصال کامل نمایندگان، پرسنل دفتری، تعمیرگاهها به بخش حسابداری و انبارداری.


ماژول پیام کوتاه
:: قابلیتهای مربوط به ماژول پیام کوتاه (SMS)
1. قابلیت ارسال پیامک به مشتریان و تکنسین ها در بخشهای مربوطه بصورت اتوماتیک بصورت تکی و یا گروهی
2. قابلیت ارسال پیامک به تکنسین جهت اعزام به سرویس بصورت تکی و یا گروهی.
3. قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتری بعد از تعمیر دستگاه بصورت اتوماتیک.
4. قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین خارج از سیستم بصورت تکی و یا گروهی
5. قابلیت دریافت پیامک درخواست نصب یا تعمیر از مشتری و انتقال کاربر به بخشهای مربوطه بصورت اتوماتیک
6. قابلیت دریافت پیامک گزارش کار از تکنسین بعد از انجام سرویس و انتقال کاربر به پرونده سرویس مربوطه


ماژول کالر آی دی
:: قابلیتهای مربوط به ماژول کالر آی دی (CallerID)
1. قابلیت دریافت تماسهای تلفنی از مشتری و تشخیص مشتریان قدیمی با استفاده از فناوری کالر آی دی
2. قابلیت ایجاد پرونده برای مشتریان جدید با استفاده از فناوری کالر آی دی
3. قابلیت ورود به پرونده مشتریان قدیمی با استفاده از فناوری کالر آی دی
4. قابلیت انتقال مشتریان به بخشهای سرویس (نصب و تعمیر) و فاکتورهای انبار (خرید و فروش)
5. مدیریت مشتریان در تماسهای همزمان به تعداد نامحدود
6. قابلیت ضبط مکالمات با مشتری و درج اتوماتیک مکالمات در پرونده مشتری و همزمان ذخیره مکالمه در هارد دیسک.
7. قابلیت چسبان کردن یک تماس تا اطلاعات تماس بعد از قطع مکالمه بر روی صفحه بماند.
8. تشخیص اتوماتیک شروع و پایان مکالمه


 

ماژول سرویس‌های دوره‌ای و کنترل اتمام گارانتی
:: قابلیتهای مربوط به ماژول سرویس‌های دوره‌ای و کنترل اتمام گارانتی
1. قابلیت نمایش لیست سرویس‌های دوره‌ای در راستای اطلاع رسانی به مشتری جهت بازدید.
2.  قابلیت کنترل اتمام گارانتی دستگاه ها.
3.  قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی، به مشتریان انتخاب شده از لیست سرویس‌های دوره‌ای یا لیست کنترل اتمام گارانتی، جهت بازدید.
4.  قابلیت تنظیم سیستم سرویس‌های دوره‌ای از نظر نمایش/غیر فعال کردن تک تک بخش‌ها و تعریف فاصله‌های زمانی یادآوری تا سر رسید.
5.  قابلیت اعلام چکهای پرداختی که سر رسید آنها نزدیک است.
6.  قابلیت نمایش کلیه رخدادهای سیستم در بخش پیامهای متمرکز واقع در بالای نوار وظیفه بدون ایجاد اختلال در فعالیت جاری کاربران.
7.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به سرویس‌های نصب و تعمیر.
8.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به کلیه فاکتور‌ها.
9.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به چکهای دریافتی و پرداختی.
10. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به کلیه اسناد حسابداری.
11. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به طرف حساب ها.
12. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به پرسنل، تکنسین‌ها و نمایندگان.
13. قابلیت ایجاد یادآوری‌های عمومی.
14.   قابلیت نمایش یادآوری در سر رسید توسط سیستم بصورت اتوماتیک به همراه قابلیت نمایش پرونده مربوطه (سرویس‌ها، فاکتورها، چک ها، اسناد حسابداری، طرف حساب ها، پرسنل، تکنسین‌ها و نمایندگان)
15.   قابلیت مدیریت یادآوری‌ها. (نمایش لیست، ویرایش، حذف)
16.   قابلیت به تعویق انداختن یک یادآوری حین نمایش توسط سیستم. 
 
 
بی همتا: نرم افزار خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، راهکارهای نوین مدیریت خدمات پس از فروش

بازاریابی اینترنتی

این مقاله نگاهی به بازاریابی اینترنتی و خلاصه­ی روش­­های انجام بازاریابی اینترنتی را بررسی می­نمایی  بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور استمدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.
پیدایش اینترنت، این امکان را تقریبا برای همگان بوجود آورده است که هر کسی کالاها، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش برساند. بازاریابی اینترنتی، ذاتا ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند.بررسی بازار:بررسی بازار اصلی ترین و مهمترین بخش از بازاریابی اینترنتی است. دلیل این موضوع آن است که مهم نیست چه میزان فردی در فروش تبحر دارد. چیزی که اهمیت دارد آن است که بدانیم چه چیزهایی مورد علاقه مردم نیست. هرکسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی که نیاز دارد تحقیق کردن است. با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را که به دنبال آن کالاها هستند بیابند، بررسی بازار نام دارد و کلید اصلی موفقیت در بازاریابی، تحقیق در بازار است و بدون آن، هر تلاشی در بازار، محکوم به شکست خواهد بود.داشتن سایتی خوب:بازاریاب های قدیمی، نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاه ها و حراجیها تکیه کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی داشته باشند. معادل مدرن فروشگاه ها، وب سایت ها می باشند. همانطورکه یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطی مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد، یک سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفه ای است. یک سایت خوب همچنین نیاز دارد تا اطلاعات را به طریقی موثر نمایش و ارائه دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی سفارش خدمات و پرداخت ها را انجام دهند.مخاطب:بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نا محدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.بسیاری از مردم در اروپا و ایالات متحده، با تکیه بر کسب و کار اینترنتی و فروش کالاها و ارائه خدمات، زندگی خود را می چرخانند درحالیکه تکنولوژی ممکن است کمی تغییر کرده باشد، اصول اصلی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است. با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وب سایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن جذب کنیم، می توان گامهای مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت.
ویژگیهای بازاریابی اینترنتیبسیاری از مردم بر این تصور اشتباهند که یک بازاریاب اینترنتی یا آنلاین، حتما بایستی دارای سایت باشد. چنین تصوری واقعا بسیار دور از حقیقت است. روزانه بیش از میلیونها سایت اینترنتی بوجود می آید. واقعیت آنست که بازاریابی اینترنتی چیزی فراتر از ثبت دامنه، خرید هاست، و بروز رسانی مطالب سایت است. بازاریاب اینترنتی، عملا می بایست مهارت زیادی در طراحی استراتژی و بهره برداری از علم بازاریابی بصورت آنلاین داشته باشد.موفقیت در کسب و کار اینترنتی، نیازمند داشتن تیمی برای این منظور است. رقابت در دنیای اینترنت بی نهایت مشکل است ولی مهم است تا جایگاه فعلی خود را همواره بدست آورید. یک کسب و کار موفق در اینترنت، اصلا قابل مقایسه با یک کسب و کار موفق در دنیای واقعی نیست. اختیاراتی که شما در یک کسب و کار اینترنتی موفق دارید چه از لحاظ فضا و چه از لحاظ تعداد مشتریان بالقوه، قابل مقایسه با اختیاراتتان در یک کسب و کار محلی موفق نیست. در دنیای اینترنت، از لحاظ تئوری، محدودیتی برای تعداد مشتریان شما وجود ندارد، چیزی که در یک کسب و کار محلی بچشم نمی خورد.

پنج راه موفق برای بازاریابی

پنج فن موفق بازاریابی به شما کمک می کند که بتوانید فروش خود را افزایش دهید این فنون کاربرد ساده ای دارد و در ایجاد هر کسب و کاری موثر است .

1-همیشه نوآوری داشته باشید
هرزمان که چیزجدیدی در کسب و کار خود ابداع می¬کنید در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کارساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان ومشتریانی که در جستجوی اطلاعات جدید سامانه شما را می کاوند فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند.

هم چنین افزودن کالا وخدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد.
جذب مشتریان جدید که به کالا وخدمات فعلی شما علاقمند نیستند.
توانایی دستیابی به فروش بیشتر از طریق عرضه بسته بندی های حاوی دو یا تعداد بیشتر ی از کالاها.

2-منبعی معتبر باشید.
روش هایی را جستجوکنید که شمارا به عنوان منبعی معتبر نزد دنباله روها ومشتریانتان مطرح می کند اطلاعات رایگان در اختیار آنان قرار دهید به آنها درانجام سریعتر راحتتر وارزانتر کارهایشان کمک کنید هرزمان که آنها برای کمک گرفتن به شما مراجعه می کنند در واقع فرصت دیگری برای فروش به دست می آورید.

3-در رقابت متمایز باشید .
دلیل خاصی برای خرید مشتریان از شما به جای دیگران یافته ویا به وجود آورید مثلا آیا شما عملکرد سریعتر،فنون،آسانتر توجهی ویژه یا ضمانت بهتری رافراهم آورده اید؟

مزایای ویژه ای که به مشتریانتان عرضه می کنید ورقبا فاقد آن هستند را مشخص کنید و درهمه آگهی های تجاری خود روی آن تاکید کنید اگردلیلی برای خرید ازخود به جای رقبا به مشتریانتان عرضه کنید شاهد افزایش فروش خواهید بود.

4- هدف نهایی محصول را ارتقا دهید.
مشتریان شما واقعا کالا یا خدمت شما را نمیخواهند بلکه آنان فایده ای راکه با استفاده کردن ازآن به دست می آورند را می خواهند به عنوان مثال خریداران اتومبیل حمل و نقل راحت و مطمئن مشتریان یک دندانپزشک دندان های سالم زیبا و بدون درد و جویندگان فرصت های تجاری ازادی شخصی ومالی برای خود وخانواده شان می خواهند اطمینان حاصل کنید که صفحات اینترنتی نامه های فروش و….همان هدف نهایی را که مشتریان خواهان آن هستند اشاعه می دهند.

5-تغییرراپیش بینی کنید .
تغییر بزرگترین چالش موفقیت تاجری شماست دیگران آن روزها گذشت که تاجری می توانست با تکرار عملکردهای کلیشه ای وقدیمی خود رشد دایمی به دنبال داشته باشد امروزه رقبای سلطه جو و نوآور وتغییرات سریع تکنو لوژی تحقق شرایط گذشته راغیر ممکن ساخته است منتظر تغییرات باشید و خود را برای آن آماده سازید منتظر نمانید تا درآمدتان کاهش یابد و بعد اقدام کنید عادت کنید تا اولین نشانه های تغییرات هر پدیده ای را بکاوید و قبل از آن کسب و کار خود را از دست دهید دست بکار شوید نکته آخر با افزایش تعداد کالا وخدماتی که عرضه می کنید وبا استفاده از روش های مختلف و متنوع بازاریابی خودتان را در مقابل اثر تغییرات ایمن سازید در این صورت چنان چه فروش یکی ازمحصولات کاهش یافت یا نتایج خوبی از یکی از روش های بازاریابی حاصل نکردید فقط بخش کوچکی از کل کسب کار وکار شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت شما کدامیک ازاین پنج فن بازاریابی را نادیده گرفته اید ؟همین امروزآنها را به کار گیرد تا شاهد افزایش سریع فروش خود باشید.

bijan24

تحلیل نیازهای کسب و کار، مشاوره ی خرید و ارایه ی راهکارهای نرم افزاری در تخصص ماست. در این مرکز می توانید امکانات متفاوت را مشاهده کنید و پس از مقایسه با آگاهی انتخاب کنید