bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش
bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش

پنج راه موفق برای بازاریابی

پنج فن موفق بازاریابی به شما کمک می کند که بتوانید فروش خود را افزایش دهید این فنون کاربرد ساده ای دارد و در ایجاد هر کسب و کاری موثر است .

1-همیشه نوآوری داشته باشید
هرزمان که چیزجدیدی در کسب و کار خود ابداع می¬کنید در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کارساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان ومشتریانی که در جستجوی اطلاعات جدید سامانه شما را می کاوند فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند.

هم چنین افزودن کالا وخدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد.
جذب مشتریان جدید که به کالا وخدمات فعلی شما علاقمند نیستند.
توانایی دستیابی به فروش بیشتر از طریق عرضه بسته بندی های حاوی دو یا تعداد بیشتر ی از کالاها.

2-منبعی معتبر باشید.
روش هایی را جستجوکنید که شمارا به عنوان منبعی معتبر نزد دنباله روها ومشتریانتان مطرح می کند اطلاعات رایگان در اختیار آنان قرار دهید به آنها درانجام سریعتر راحتتر وارزانتر کارهایشان کمک کنید هرزمان که آنها برای کمک گرفتن به شما مراجعه می کنند در واقع فرصت دیگری برای فروش به دست می آورید.

3-در رقابت متمایز باشید .
دلیل خاصی برای خرید مشتریان از شما به جای دیگران یافته ویا به وجود آورید مثلا آیا شما عملکرد سریعتر،فنون،آسانتر توجهی ویژه یا ضمانت بهتری رافراهم آورده اید؟

مزایای ویژه ای که به مشتریانتان عرضه می کنید ورقبا فاقد آن هستند را مشخص کنید و درهمه آگهی های تجاری خود روی آن تاکید کنید اگردلیلی برای خرید ازخود به جای رقبا به مشتریانتان عرضه کنید شاهد افزایش فروش خواهید بود.

4- هدف نهایی محصول را ارتقا دهید.
مشتریان شما واقعا کالا یا خدمت شما را نمیخواهند بلکه آنان فایده ای راکه با استفاده کردن ازآن به دست می آورند را می خواهند به عنوان مثال خریداران اتومبیل حمل و نقل راحت و مطمئن مشتریان یک دندانپزشک دندان های سالم زیبا و بدون درد و جویندگان فرصت های تجاری ازادی شخصی ومالی برای خود وخانواده شان می خواهند اطمینان حاصل کنید که صفحات اینترنتی نامه های فروش و….همان هدف نهایی را که مشتریان خواهان آن هستند اشاعه می دهند.

5-تغییرراپیش بینی کنید .
تغییر بزرگترین چالش موفقیت تاجری شماست دیگران آن روزها گذشت که تاجری می توانست با تکرار عملکردهای کلیشه ای وقدیمی خود رشد دایمی به دنبال داشته باشد امروزه رقبای سلطه جو و نوآور وتغییرات سریع تکنو لوژی تحقق شرایط گذشته راغیر ممکن ساخته است منتظر تغییرات باشید و خود را برای آن آماده سازید منتظر نمانید تا درآمدتان کاهش یابد و بعد اقدام کنید عادت کنید تا اولین نشانه های تغییرات هر پدیده ای را بکاوید و قبل از آن کسب و کار خود را از دست دهید دست بکار شوید نکته آخر با افزایش تعداد کالا وخدماتی که عرضه می کنید وبا استفاده از روش های مختلف و متنوع بازاریابی خودتان را در مقابل اثر تغییرات ایمن سازید در این صورت چنان چه فروش یکی ازمحصولات کاهش یافت یا نتایج خوبی از یکی از روش های بازاریابی حاصل نکردید فقط بخش کوچکی از کل کسب کار وکار شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت شما کدامیک ازاین پنج فن بازاریابی را نادیده گرفته اید ؟همین امروزآنها را به کار گیرد تا شاهد افزایش سریع فروش خود باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.