bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش
bijanx7

bijanx7

نرم افزار خدمات پس از فروش



بخش پایه:
1. حسابداری و انبارداری بکار رفته در این سیستم، نسخه حسابداری و انبارداری شرکتی می باشد.
2. امکان ارائه خدمات نصب، تعمیر و فروش توسط نمایندگی ها، سرویس کاران، فروشندگان و  ...
3. امکان تشکیل پرونده برای مشتریان در کمترین زمان ممکن با وارد کردن کمترین اطلاعات
4. امکان نگهداری کلیه سوابق و مشخصات مشتریان، سرویس ها و محصولات (گارانتی، ...) از لحظهء اولین تماس مشتری
5. امکان گروه بندی محصولات.
6. هوشمندی و حساسیت سیستم در حفظ مالکیت مشتری بر روی لوازم خانگی
7. هوشمندی سیستم نسبت به کالا ها و محصولات با شماره سریال تکراری در سرویس های نصب و تعمیر
8. هوشمندی سیستم نسبت به مشتریان با مشخصات تکراری و یا مشابه
9. امکان جستجوی بسیار سریع و دقیق بر روی کلیه اطلاعات سیستم با دریافت جزئی ترین اطلاعات از مشتری
10. امکان ایجاد مشتریان متعدد، سرویس های متعدد و استفاده از کلیهء قابلیتهای سیستم بصورت همزمان با قابلیت حرکت بر روی بخشهای مختلف بدون نیاز به بستن و یا خروج از یک بخش
11. امکان ایجاد سرویس نصب و یا تعمیر برای مشتری از طرق مختلف بصورت سریع و با کمترین حرکت بر روی بخشها
12. بازیابی و استفادهء اتوماتیک و هوشمند از سوابق مشتری و محصولات حین ایجاد سرویس جدید جهت تسریع در امور
13. قابلیت ایجاد محصول حین ایجاد سرویس های نصب و تعمیر
14. قابلیت ایجاد ایراد حین ایجاد سرویس تعمیر
15. کاربری فوق العاده آسان و سریع جهت ایجاد مشتری و سرویس ها با وارد کردن کمترین اطلاعات
16. ارائهء لیست انتظار برای مشتریان و سرویس ها جهت تسریع در امر خدمات رسانی
17. مدیریت مراجعات متعدد (توسط سرویس کاران متفاوت) و هزینه های مربوط به یک سرویس
18. ارتباط اتوماتیک سرویس ها با بخش انبار جهت برداشت قطعات مصرفی در یک سرویس
19. ارتباط اتوماتیک کلیهء بخشها مثل مشتریان، سرویس کاران، کالا ها و ... با سیستم حسابداری و انبار و فروش
20. مدیریت استفاده از تعرفه ها و خدمات از پیش تعیین شده توسط شرکت سازنده
21. ارائه و چاپ فرم سرویسهای نصب و تعمیر برای اعزام سرویس کار جهت انجام
22. ارائه و چاپ رسید و فاکتور جهت سرویس های نصب و تعمیر برای مشتریان
23. امکان پشتیبان گیری و بارگذاری فایل پشتیبان و هماهنگی فایلهای پشتیبان با نسخه های متفاوت ویندوز
24. مدیریت قوی در اعزام سرویس کار جهت تسریع و بهبود کیفیت در امر خدمات رسانی به مشتری
25. انجام کلیهء امور حسابداری و انبارداری بصورت اتوماتیک در کلیهء بخشها مثل مشتریان، تکنسین ها، پرسنل، نمایندگان، دفاتر مرکزی، سرویس ها، کالا ها و ... بدون نیاز به علم حسابداری
26. امکان الصاق انواع فایلها به تعداد نا محدود به پروندهء سرویس، مثل تصاویر، فیلم ویدئویی و ... جهت نگهداری وضعیت و موقعیت محصول حین انجام سرویس
27. امکان بایگانی سرویس ها
28. امکان تعریف و مدیریت انبارها به تعداد نامحدود
29. امکان تعریف کاربران متعدد با سطوح دسترسی و اختیارات مختلف
30. امکان انتخاب کالاها/محصولات/تکنسین ها/ در کلیه بخش ها از جمله ایجاد و ویرایش خدمات نصب و تعمیر، فاکتورها، اسناد و گزارشات از لیست بجای کنترل Combo که باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان انتخاب و کاهش چشمگیر ترافیک شبکه می شود.
31. گزارش حساب قبض غیر گارانتی در یک روز.
32. بهبود بخش مراجعات و هزینه ها که امکان ثبت عملیات گارانتی و غیر گارانتی را در بخش های مراجعات، تعرفه ها و سایر خدمات فراهم می آورد. همچنین در یک سرویس، بیش از یک تکنسین می توانند عملیات و کارهای انجام شده خود را ثبت کنند و در حساب هریک از آنها لحاظ می شود.
33. امکان حرکت بر روی گزارشات حسابداری از کلی ترین گزارشات به جزیی ترین گزارشات مانند مشاهده ریز حساب مربوط به یک طرف حساب.
34. امکان مشاهده ضمائم سند حسابداری (خدمات نصب، خدمات تعمیر، فاکتورهای انبار و عملیات چک) در گزارشات حسابداری.
35. امکان ثبت عملیات کاربران از جمله ایجاد و ویرایش خدمات نصب، تعمیر، فاکتورهای انبار و اسناد حسابداری به همراه قابلیت گزارشگیری و پیگیری عملکرد کاربر در بخش جستجوی سرویس، جستجوی فاکتور و جستجوی اسناد حسابداری
36. مدیریت بخش پرسنل دفتری
37. مدیریت بخش تکنسین ها
38. امکان بارگذاری سوابق کامل یک محصول، اعم از تاریخ پذیرش، تاریخ اتمام، عیب به اظهار مشتری، شرح گارانتی، قطعات مصرفی غیرگارانتی، قطعات گارانتی
39. امکان انتخاب از سوابق حین ایجاد خدمات
40. امکان غیرفعال کردن قابلیت استفاده از سوابق
41. بهبود عملکرد سیستم از لحاظ سرعت چشمگیر کار در شبکه، سرعت گزارشات، امنیت بالاتر داده ها.
42. امکان هشدار سیستم قبل از بایگانی کردن خدمات در صورتیکه هزینه ها و مراجعات آن ثبت نشده باشد.
43. امکان نمایش نوع تسویه فاکتورها از لحاظ نقدی و اعتباری بودن و یا چک و نقد.
44. امکان نمایش کاربر تأیید کننده فاکتورها در مشخصات فاکتور
45. افزودن موارد زیر به مشخصات کالا: شرح کالا، آدرس کالا در انبار، قیمت فروش آزاد، قیمت فروش گارانتی.
46. افزودن فیلتر های زیر به جستجوی کالا: آدرس در انبار، گروهبندی کالا (گروه اصلی، گروه کالا)
47. در جستجوی کالا، مشخصات زیر در لیست کالاها قرار دارد: آدرس در انبار، قیمت خرید، فروش آزاد، فروش گارانتی، گروه اصلی، گروه کالا
48. امکان پیگیری وضعیت فاکتورها و روند فاکتورها از نظر انبار ورودی و خروجی در بخش جستجوی فاکتورها
49. ارتقاء تکنولوژی قفل که باعث افزایش سرعت عملکرد سیستم نیز شده است.
50. بهبود سند حسابداری اتوماتیک مربوط به خدمات نصب/تعمیر.
51. اعلام لحظه ای مدت مانده گارانتی یک محصول حین ایجاد و یا ویرایش خدمات نصب/تعمیر.
52. هوشمندی سیستم نسبت به مانده گارانتی و هشدار به کاربر در صورتی که در دوره گارانتی، قطعه غیرگارانتی استفاده کند و یا برعکس.
53. نمایش تاریخ پذیرش، اعزام، اتمام، بایگانی در مشخصات خدمات.
54. قابلیت تنظیم انبار ورودی و خروجی پیش فرض برای فاکتور های انبار.
55. امکان طراحی گزارشات سیستم با استفاده از واسط کاربری بسیار آسان
56. امکان گزارش گیری از سرویس های انجام شده برای شرکت های مادر
57. امکان واریز وجه نقد فاکتور های انبار به حساب تفصیلی دلخواه (از چارت حسابداری) و یا برداشت از حساب مذکور
58. ارائه رسید ها و چاپهای متنوع در بخش سرویس ها به همراه قابلیت طراحی 
59. قابلیت پیوست نمودن ضمائم به پرونده مشتریان، پرسنل، تکنسین ها، نمایندگان، دفاتر مرکزی و سرویس ها بصورت نامحدود از نظر تعداد و فرمت فایل پیوست.
60. امکان مدیریت ضمائم پرونده ها و نمایش یا اجرای فایل پیوست و یا انتقال فایلهای پیوست انتخاب شده به پوشه دلخواه در هارد دیسک
61. قابلیت درج در لیست سیاه برای مشتریان، نمایندگان، تکنسین ها و پرسنل به همراه هوشمندی کل سیستم به این لیست.
62. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل
63. امکان گزارشگیری از عملکرد تکنسین ها
64. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل انبار
65. امکان گزارشگیری از عملکرد پرسنل پذیرش
66. امکان گزارشگیری از عملکرد پیک
67. بهبود سیستم همیار که در ورود به بخشهای مختلف سیستم، راهنمایی های لازم را در قالب حبابهای هشدار دهنده (Bulb) در نوار وظیفه ویندوز، به کاربر ارائه می نماید.
68. ایجاد بستر افزودن وضعیتهای جدید به وضعیتهای کنونی خدمات نصب/تعمیر در لحظه.
69. عملکرد هوشمند حین صدور، ویرایش و حذف فاکتورهای فروش، خرید، مرجوعیها، ضایعات و انتقال بین انبارها بر اساس موجودی کالاها، میانگین قیمت خرید، آخرین قیمت خرید و آخرین قیمت فروش
70. امکان صدور اسناد حسابداری اتوماتیک مربوط به فاکتورها
71. انجام کلیهء عملیات چکی شامل دریافت، پرداخت، واگذاری، بحساب خواباندن، وصول، برگشت، عودت و ...
72. ارائه انواع گزارشات مدیریتی در قالبهای متفاوت بصورت لیست، نمودارهای آماری و گرافیکی و ... مثل گزارش عملکرد محصولات از نظر نصب، تعمیر و فروش، رایجترین ایرادات در محصولات، برترین محصولات از نظر نصب و یا فروش، محصولات با بیشترین ایراد و ...
73. گزارشات کامل حسابداری و انبارداری شامل مشاهدهء حسابها، گردش موجودی کالا، دفاتر حسابداری، گزارش حساب اشخاص، صورت حساب سود و زیان به صورت لحظه ای و دوره ای، لیست چکها و ...
74. امکان چاپ به همراه قابلیت طراحی قوی و منعطف توسط کاربر در کلیهء قسمتهای سیستم، از جمله فاکتور و رسید سرویس ها، فاکتور ها، اسناد حسابداری، گزارشات عملکرد و مدیریتی، گزارشات آماری و ...
75. امکان شخصی سازی کل سیستم از طریق بخش تنظیمات
76. امکان استفاده از صفحه کلید (بدون نیاز به ماوس) در کلیه قسمتهای نرم افزار
77. قابل اجرا بر روی کلیه نسخه های ویندوز
78. نصب اتوماتیک و بسیار آسانمشتریان عزیز در صورت نیاز می توانند از ماژول های تکمیلی سیستم مدیریت خدمات پس از فروش بی همتا نیز بهره مند شوند:
ماژول نمایندگی ها
:: قابلیتهای مربوط به ماژول نمایندگی ها
1. فاکتور حواله به نماینده برای قطعات گارانتی
2. برگشت حواله نماینده برای قطعات گارانتی
3. فاکتور داغی ازنماینده برای قطعات گارانتی
4. سرویس ها در زمینه قطعات گارانتی و غیرگارانتی اتوماتیک شده و کلیه قطعات مصرفی، داغی و مرجوعی در مشخصات سرویس ظاهر می شود.
5. امکان تأیید حواله های نماینده بعد از اعلام وصول از طرف نماینده.
6. بخش ارسال دستگاه ها به شهرستان (نمایندگان) به همراه گزارشگیری عملکرد واحد ارسال به شهرستان
7. مدیریت فاکتورهای حواله به نماینده و برگشت حواله نماینده، با قابلیت رزرو کردن موجودی کالا که باعث تثبیت موجودی کالا در انبارها می گردد.
8. گزارش حساب نماینده.
9. مدیریت بخش نمایندگان
10. مدیریت بخش تعمیرگاهها با قابلیت ویژه ی امکان ثبت خدمات نصب و تعمیر برای نماینده از طرف تعمیرگاه
11. امکان پیگیری حواله های ارسالی به نماینده، داغی های دریافتی از نماینده و برگشت حواله نمایندگان با قابلیت تعیین نماینده.
12. امکان ایجاد تنخواه کارت نماینده (دسته قبض) با عملکرد اتوماتیک سیستم نسبت به قبض های تکراری و انتخاب نماینده بصورت اتوماتیک بعد از وارد کردن شماره قبض و همچنین کسرکردن اتوماتیک از تنخواه نماینده بعد از ثبت خدمات نصب/تعمیر
13. امکان گزارشگیری از دسته قبض ها
14. امکان گزارشگیری از تنخواه نماینده جهت بررسی کارتهای تحویل نشده توسط نماینده
15. امکان ایجاد مشتری در زیر مجموعه نمایندگی ها، با این قابلیت که مشتریان نماینده نیز قابل گزارشگیری باشند.
16. اتصال خدمات نصب/تعمیر به نمایندگی ها، با این قابلیت، کلیه امکاناتی که سرویس مرکزی نسبت به نصب/تعمیر داشتند را نماینده نیز دارا خواهد بود. (به همراه گزارشگیری از عملکرد نمایندگان)
17. اتوماتیک شدن مناطق جغرافیایی در ایجاد خدمات نصب/تعمیر در ارتباط با نمایندگان.
18. اتصال کامل نمایندگان، پرسنل دفتری، تعمیرگاهها به بخش حسابداری و انبارداری.


ماژول پیام کوتاه
:: قابلیتهای مربوط به ماژول پیام کوتاه (SMS)
1. قابلیت ارسال پیامک به مشتریان و تکنسین ها در بخشهای مربوطه بصورت اتوماتیک بصورت تکی و یا گروهی
2. قابلیت ارسال پیامک به تکنسین جهت اعزام به سرویس بصورت تکی و یا گروهی.
3. قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتری بعد از تعمیر دستگاه بصورت اتوماتیک.
4. قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین خارج از سیستم بصورت تکی و یا گروهی
5. قابلیت دریافت پیامک درخواست نصب یا تعمیر از مشتری و انتقال کاربر به بخشهای مربوطه بصورت اتوماتیک
6. قابلیت دریافت پیامک گزارش کار از تکنسین بعد از انجام سرویس و انتقال کاربر به پرونده سرویس مربوطه


ماژول کالر آی دی
:: قابلیتهای مربوط به ماژول کالر آی دی (CallerID)
1. قابلیت دریافت تماسهای تلفنی از مشتری و تشخیص مشتریان قدیمی با استفاده از فناوری کالر آی دی
2. قابلیت ایجاد پرونده برای مشتریان جدید با استفاده از فناوری کالر آی دی
3. قابلیت ورود به پرونده مشتریان قدیمی با استفاده از فناوری کالر آی دی
4. قابلیت انتقال مشتریان به بخشهای سرویس (نصب و تعمیر) و فاکتورهای انبار (خرید و فروش)
5. مدیریت مشتریان در تماسهای همزمان به تعداد نامحدود
6. قابلیت ضبط مکالمات با مشتری و درج اتوماتیک مکالمات در پرونده مشتری و همزمان ذخیره مکالمه در هارد دیسک.
7. قابلیت چسبان کردن یک تماس تا اطلاعات تماس بعد از قطع مکالمه بر روی صفحه بماند.
8. تشخیص اتوماتیک شروع و پایان مکالمه


 

ماژول سرویس‌های دوره‌ای و کنترل اتمام گارانتی
:: قابلیتهای مربوط به ماژول سرویس‌های دوره‌ای و کنترل اتمام گارانتی
1. قابلیت نمایش لیست سرویس‌های دوره‌ای در راستای اطلاع رسانی به مشتری جهت بازدید.
2.  قابلیت کنترل اتمام گارانتی دستگاه ها.
3.  قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی، به مشتریان انتخاب شده از لیست سرویس‌های دوره‌ای یا لیست کنترل اتمام گارانتی، جهت بازدید.
4.  قابلیت تنظیم سیستم سرویس‌های دوره‌ای از نظر نمایش/غیر فعال کردن تک تک بخش‌ها و تعریف فاصله‌های زمانی یادآوری تا سر رسید.
5.  قابلیت اعلام چکهای پرداختی که سر رسید آنها نزدیک است.
6.  قابلیت نمایش کلیه رخدادهای سیستم در بخش پیامهای متمرکز واقع در بالای نوار وظیفه بدون ایجاد اختلال در فعالیت جاری کاربران.
7.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به سرویس‌های نصب و تعمیر.
8.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به کلیه فاکتور‌ها.
9.  قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به چکهای دریافتی و پرداختی.
10. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به کلیه اسناد حسابداری.
11. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به طرف حساب ها.
12. قابلیت ایجاد یادآوری مربوط به پرسنل، تکنسین‌ها و نمایندگان.
13. قابلیت ایجاد یادآوری‌های عمومی.
14.   قابلیت نمایش یادآوری در سر رسید توسط سیستم بصورت اتوماتیک به همراه قابلیت نمایش پرونده مربوطه (سرویس‌ها، فاکتورها، چک ها، اسناد حسابداری، طرف حساب ها، پرسنل، تکنسین‌ها و نمایندگان)
15.   قابلیت مدیریت یادآوری‌ها. (نمایش لیست، ویرایش، حذف)
16.   قابلیت به تعویق انداختن یک یادآوری حین نمایش توسط سیستم. 
 
 
بی همتا: نرم افزار خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، راهکارهای نوین مدیریت خدمات پس از فروش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.